יום שני, 20 באוקטובר 2014

יתרונות וחסרונות של ספסלים מעץ

הספסלים הפופולריים והמוכרים ביותר בעולם הם הספסלים מעץ. אנחנו מכירים אותם ממגוון עצום של מקומות – מבית הספר, מהגינה, מהפארק העירוני, מבית המשפט, מבית הכנסת וכדומה. בסופו של דבר, העץ הוא חומר נהדר, ממנו ניתן ליצור מגוון רחב מאוד של פרטי ריהוט וכמובן גם של ספסלים. יחד עם זאת, לעץ, כמו לכל חומר אחר, יש יתרונות וחסרונות שחשוב מאוד להכיר לפני שרוכשים ספסלים מעץ. בואו ונראה במה מדובר, וכיצד תוכלו להחליט האם ספסלים מעץ הם הרהיטים המתאימים ביותר למטרות, לצרכים וליעדים שלכם.
ראשית, העץ הוא חומר יפה מאוד. במיוחד כאשר אנחנו מדברים על עץ מלא. עץ מלא הוא חומר נהדר, אשר מספק אווירה מיוחדת, ואשר מאפשר לספסלים להשתלב בכל סביבה ובכל מקום באופן טבעי ופשוט. ספסלים מעץ הם ספסלים אשר מעוצבים בסגנון יפה, והעץ מעניק ישר את האווירה הנכונה לספסלים – רוגע, שלווה, נוחות והנאה.
שנית, העץ הוא חומר מאוד עמיד. עץ מלא יכול להחזיק גם שנים רבות, בתנאי כמובן שמטפלים בו כמו שצריך. העץ המלא מאפשר לכם להציב את הספסלים שלכם בכל מקום אפשרי, ולמעשה לא לדאוג להם יותר מדי בכל מזג אוויר ולאורך כל השנה. העץ המלא למעשה הוא אחד החומרים העמידים ביותר, אם כי חשוב לזכור שהוא זקוק לטיפול פעם או פעם בשנה, כפי שנפרט בהמשך.
שלישית, העץ המלא הוא חומר אשר מאפשר מגוון רחב מאוד של עיצובים. ניתן לגלף את העץ וליצור המון סגנונות שונים, כך שתוכלו להעניק את האופי המתאים ביותר למקום בו מוצב הספסל כרצונכם. כך למשל, תוכלו להעניק לגינה שלכם מראה עיצובי עתיק. תוכלו להעניק לרחוב מראה מודרני ומתקדם, ותוכלו להעניק לבית הספר מראה מתוחכם ומעמיק.

החיסרון העיקרי של העץ, גם של העץ המלא, הוא שיש לקחת בחשבון שהעץ דורש טיפול לפחות פעם או פעמיים בשנה. מה שצריך לעשות זה פעולה מאוד פשוטה, אשר כוללת שיוף של העץ, וצביעה שלו באמצעות חומר מיוחד אשר שומר עליו מפני פגעי מזג האוויר השונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה